Adıyaman'da eğitim camiası bayramlaştı
Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürü Ali Tosun'un ev sahipliğinde il milli eğitim müdürlüğünde bayramlaşma töreni düzenlendi.
Adıyaman İl Millî Eğitim Müdürü Ali Tosun; müdürlük yöneticileri ve kurum personeliyle tek tek bayramlaşarak, çalışanların Kurban Bayramı’nı tebrik etti.
İl Müdürü Tosun yaptığı açıklamada; “Kurban Bayramı tatilinin ardından yeni mesai gününe, İl Millî Eğitim Müdürlüğümüzde düzenlenen geleneksel bayramlaşma töreniyle başladık. Bayramların getirdiği birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunun çalışma azmimize güç katmasını diliyor; Adıyaman eğitim ailemizle birlikte her günümüzün aynı huzur, neşe ve dayanışma içerisinde geçmesini temenni ediyoruz.” Dedi.
Bakmadan Geçme

