Bakan Yardımcısı Aydın'dan hasta ziyareti

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakan Yardımcısı Ahmet Aydın, Eğitim ve Araştırma hastanesinde tedavi gören hasta ve hasta yakınlarını ziyaret etti.

Bakan Yardımcısı Aydın'dan hasta ziyareti
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakan Yardımcısı Ahmet Aydın, Eğitim ve Araştırma hastanesinde tedavi gören hasta ve hasta yakınlarını ziyaret etti.

Bakan Yardımcısı Aydın'dan hasta ziyareti

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakan Yardımcısı Ahmet Aydın, AK Parti İl Başkan Vekili Fehmi Yılmaz, Merkez İlçe Başkanı Mehmet Fatih Olgun ve teşkilat mensuplarıyla birlikte, Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde tedavi gören hasta ve hasta yakınlarını ziyaret edip, geçmiş olsun dileklerini iletti. 

Bakan Yardımcısı Aydın'dan hasta ziyareti

Hastalara geçmiş olsun dileklerini ileten Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakan Yardımcısı Ahmet Aydın; “Her fırsatta memleketimize gelip, vatandaşlarımızla iç içe olmaya gayret ediyoruz. Bugünde Eğitim ve Araştırma hastanesinde tedavi görmekte olan hastalarımızı ve hasta yakınlarımızı ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini ilettik. Rabbim tüm hastalarımıza acil şifalar ihsan eylesin. Sağlık hizmetlerinin her aşamasında büyük bir özveriyle görev yapan kıymetli sağlık çalışanlarımıza da emekleri ve gayretleri için teşekkür ediyor, çalışmalarında kolaylıklar diliyoruz. Allah tüm hastalarımıza şifa, yakınlarına sabır ve güç versin.” Dedi. 

Bakan Yardımcısı Aydın'dan hasta ziyareti

Özel Haber

Bakmadan Geçme