Başkan Çelik'ten güvenlik görevlisine saldırıya tepki

Sağlık-Sen Adıyaman Şube Başkanı Yakub Çelik, Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görev yapan 2 güvenlik görevlisine yönelik gerçekleştirilen bıçaklı saldırıya tepki gösterdi.

Başkan Çelik'ten güvenlik görevlisine saldırıya tepki
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Yaşanan olayı şiddetle kınadıklarını ifade eden Başkan Çelik; “Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görev yapan 2 güvenlik görevlisi arkadaşımıza yönelik gerçekleştirilen bıçaklı saldırıyı büyük bir üzüntüyle öğrenmiş bulunmaktayız. Görevi başında fedakârca çalışan güvenlik personellerimize yönelik yapılan bu çirkin saldırıyı şiddetle lanetliyoruz. Sağlık kurumlarında görev yapan tüm çalışanlarımızın güvenli bir çalışma ortamında hizmet sunabilmesi için gerekli güvenlik önlemlerinin daha kararlı ve etkin şekilde hayata geçirilmesini talep ediyoruz. Yaralanan güvenlik görevlisi arkadaşlarımıza acil şifalar diliyor, benzer olayların bir daha yaşanmamasını temenni ediyoruz. Şiddetin hiçbir türü kabul edilemez” dedi. 

 

Özel Haber

Bakmadan Geçme