Elazığ Valisi deprem sonrası açıkladı! Olumsuz bir durum yok
Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu 4.9 şiddetindeki deprem sonrası, 'Geçmiş olsun Elazığ. Şu ana kadar intikal eden herhangi bir olumsuz durum yoktur. Rabbim ülkemizi her türlü afetten korusun.' açıklaması yaptı.
Bakmadan Geçme
Hârezmî Eğitim Modelini başarıyla yürüten öğretmenler belgelerini aldı
Başkan Hallaç: Allah’ın izniyle ilçemizde bozuk yol bırakmayacağız
Muhammet Efe Balaban Türkiye üçüncüsü oldu
Hasan Taşar İmam Hatip Ortaokulu İzcilik Kulübünden anlamlı etkinlik
Ortadoğu Anadolu Bölgesi Strateji Kampı tamamlandı
Van Mahalle Başkanları Toplantısı gerçekleştirildi

