Gölbaşı'nda hasarlı binalar bir bir yıkılıyor
Gölbaşı İlçesinde 6 Şubat Kahramanmaraş merkezli deprem sonucu ağır ve orta hasarlı olduğu belirlenen binalar kontrollü bir şekilde yıkılmaya devam ediyor.
Gölbaşı İlçesinde 6 Şubat Kahramanmaraş merkezli deprem sonucu ağır ve orta hasarlı olduğu belirlenen binalar kontrollü bir şekilde yıkılmaya devam ediyor.
Gölbaşı ilçesinde devam eden yıkım çalışmalarını yerinde inceleyen Gölbaşı Kaymakamı Kadir Algın yüklenici firma yetkililerinden çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Yıkılması gereken binaların çoğunluğunun yıkıldığını ve yıkım işlemlerinin devam ettiğini belirten Gölbaşı Kaymakamı Kadir Algın; “Asrın Felaketi sonrasında yapılan tespitlerde; 2412 ağır hasarlı, 351 orta hasarlı yapımız bulunmaktaydı. Ekiplerimizin yoğun çalışmaları neticesinde; 95 ağır hasarlı, 79 orta hasarlı binamız kalmıştır. Sona yaklaşmanın verdiği huzurla çalışmalarımızı inceledik. Kazasız belasız çalışmaların tamamlanmasını diliyoruz” dedi.
Bakmadan Geçme



