Kahta Anadolu Lisesinde bilim şenliği ve kermes programı düzenlendi
Kahta ilçesinde Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından Bilim Şenliği ve Kermes programı düzenlendi.
Kahta ilçesinde Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından Bilim Şenliği ve Kermes programı düzenlendi.
Programa İl Millî Eğitim Müdürü Ali Tosun, Kahta İlçe Millî Eğitim Müdürü Lütfü Başli ve Belediye Başkan Yardımcısı İshak Yıldız, Mesut Ekni katıldı.
Programda öğrenciler tarafından hazırlanan bilimsel çalışmalar incelenerek projeler hakkında öğrencilerden bilgi alındı.
İl Millî Eğitim Müdürü Ali Tosun ve İlçe Millî Eğitim Müdürü Lütfü Başli, programın hazırlanmasında emeği geçen okul müdürü Abdulkerim Gül, okul idaresine, öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür ederek başarılar diledi.
Bakmadan Geçme



