Kahta'da Engelliler Haftası Programı düzenlendi
Kahta ilçesinde Engelliler haftası dolasıyla Kahtalı Mıçe Kültür Merkezinde program düzenlendi.
Kahta ilçesinde Engelliler haftası dolasıyla Kahtalı Mıçe Kültür Merkezinde program düzenlendi.
Kahta Kaymakamı Muhammed Üsame Soysal, Belediye Başkan Yardımcısı Enver Dinçer ve kurum amirleri ile birlikte Kahtalı Mıçe Kültür Merkezi’nde Engelliler Haftası dolayısıyla düzenlenen programa katıldı.
Öğrencilerimiz tarafından hazırlanan gösteri ve etkinliklerin ilgiyle takip edildiği programda, Kaymakam Soysal, özel bireylerimizin toplumsal hayatın her alanında aktif şekilde yer almalarının önemine dikkat çekerek tüm vatandaşlarımıza sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaşam temennisinde bulundu.
Bakmadan Geçme



