Kahta'da Okullar arası futbol turnuvası sona erdi
Kahta İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü ile Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen İlkokullar Arası Futbol Turnuvası, oynanan final müsabakalarıyla son buldu.
Kahta İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü ile Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen İlkokullar Arası Futbol Turnuvası, oynanan final müsabakalarıyla son buldu.
Turnuvaya katılan takımları tebrik ettiğini dile getiren Kahta İlçe Milli Eğitim Müdürü Lütfi Başli; “İlçe Millî Eğitim Müdürlüğümüz ile Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen İlkokullar Arası Futbol Turnuvası, oynanan final müsabakalarının ardından tamamlandı. Sportif faaliyetler öğrencilerin fiziksel ve sosyal gelişimlerine önemli katkılar sunmakta. Turnuvaya katılan tüm öğrencileri, öğretmenleri ve organizasyonda emeği geçenleri kutlar, başarılarının devamını dilerim.
Turnuva sonucunda; 1. Yavuz Selim İlkokulu, 2. Cumhuriyet İlkokulu, 3. Vali Özbilgin İlkokulu 4. Kubilay İlkokulu oldu.
İlçe Millî Eğitim Müdürü Lütfü Başli, turnuvada dereceye giren öğrencilerimizi tebrik ederek kupa ve madalyalarını takdim etti.
Bakmadan Geçme


