Milletvekili Özhan'dan Vali Küçük'e hayırlı olsun ziyareti
AK Parti Adıyaman Milletvekili Hüseyin Özhan ve beraberindeki heyet Adıyaman Valisi Abdullah Küçük'e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Ziyaretle ilgili açıklamada bulunan AK Parti Adıyaman Milletvekili Hüseyin Özhan; “Belediye başkanlarımız ve teşkilatımızla birlikte; şehrimizde görevine başlayan Valimiz Sayın Abdullah Küçük’ü ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerimizi ilettik. Nazik kabulleri ve misafirperverliği için Sayın Valimize teşekkür ediyor, yeni görevinin hayırlara vesile olmasını diliyorum. Adıyaman’ımıza hayırlı ve uğurlu olsun” dedi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Adıyaman Valisi Abdullah Küçük, ziyaretleri dolasıyla Milletvekili Hüseyin Özhan ve beraberindeki heyete teşekkür ettiğini söyledi.
Bakmadan Geçme

