Özel sporcular keyifli bir gün geçirdi

10-16 Mayıs Engelliler haftası dolasıyla Gençlik ve Spor Müdürlüğü organizasyonunda özel sporcularımız ve Yeşilay Adıyaman Şubesi gönüllüleri bir araya geldi.

Özel sporcular keyifli bir gün geçirdi
TAKİP ET Google News ile Takip Et

10-16 Mayıs Engelliler haftası dolasıyla Gençlik ve Spor Müdürlüğü organizasyonunda özel sporcularımız ve Yeşilay Adıyaman Şubesi gönüllüleri bir araya geldi.

Özel sporcular keyifli bir gün geçirdi

Etkinlikle ilgili açıklamada bulunan Adıyaman Engelli Dernekleri Kalkındırma Platformu (ADEKALP) Başkanı Zeynel Abidin Şenlik; Engelliler Haftası etkinlikleri kapsamında, Gençlik ve Spor Müdürlüğü organizasyonunda özel sporcularımız ve Yeşilay Adıyaman Şubesi gönüllülerimiz bir araya geldi. 

Özel sporcular keyifli bir gün geçirdi

Program boyunca canlandırıcı oyunlar, boyama etkinlikleri ve geleneksel oyunlarla hem eğlenceli hem de farkındalık dolu anlar yaşandı. 

Özel sporcular keyifli bir gün geçirdi

Etkinlikte özel sporcularımıza Yeşilay rozetleri takdim edilirken, programa katılan velilerimize de Yeşilay’ın çalışmaları ve bağımlılıkla mücadele faaliyetleri hakkında bilgilendirmeler gerçekleştirildi.

Özel sporcular keyifli bir gün geçirdi

Sevginin, dayanışmanın ve birlikte güçlü olmanın en güzel örneklerinden birini yaşadığımız bu anlamlı etkinlikte emeği geçen herkese teşekkür ederiz.” Dedi. 

 

Özel Haber

Bakmadan Geçme