Sincik'te protokol bayramlaşması gerçekleştirildi
Kurban Bayramı dolasıyla Sincik ilçesinde Kaymakam Fatih Yıldız ve protokol üyelerinin katılımıyla bayramlaşma programı gerçekleştirildi.
Sincik Kaymakamı Fatih Yıldız ve Belediye Başkanı Mehmet Korkut’un katılımıyla düzenlenen programda, ilçede görev yapan kurum amirleriyle bir araya gelinerek bayramlaşma gerçekleştirildi.
Samimi bir atmosferde geçen programda birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu yapılırken, Kaylakam Yıldız yaptığı açıklamada, Kurban Bayramı’nın ilçemize, milletimize ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur ve bereket getirmesi temenni ediyorum dedi.
Bakmadan Geçme


