Vali Küçük: Engelliler haftasını gönülden kutluyorum
Adıyaman Valisi Abdullah Küçük, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla Adıyaman Engelli Dernekleri Kalkındırma Platformu Başkanı Zeynel Abidin Şenlik, Adıyaman'da Engellilik alanında faaliyet yürüten Sivil Toplum Derneklerinin başkanları ve engelli vatandaşları ağırladı.
Adıyaman Valisi Abdullah Küçük, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla Adıyaman Engelli Dernekleri Kalkındırma Platformu Başkanı Zeynel Abidin Şenlik, Adıyaman'da Engellilik alanında faaliyet yürüten Sivil Toplum Derneklerinin başkanları ve engelli vatandaşları ağırladı.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen kabulde engelli vatandaşlarımız ve fedakâr aileleriyle yakından ilgilenen Vali Abdullah Küçük, onların talep ve görüşlerini dinleyerek her zaman yanlarında olduklarını ifade etti.
Adıyaman Valisi Abdullah Küçük yaptığı değerlendirmede; “Valilik olarak engelli vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştıracak, karşılaştıkları engelleri ortadan kaldıracak ve sorunlarının çözümüne katkı sağlayacak her çalışmanın destekçisi olacağız.
Azimleri, mücadeleleri ve hayata olan güçlü bağlılıklarıyla hepimize örnek olan engelli vatandaşlarımızın ve kıymetli ailelerinin Engelliler Haftasını gönülden kutluyor, toplumdaki hassasiyet ve farkındalığın daha da artmasını temenni ediyorum.” dedi.
Küçük; “Bu anlamlı haftanın; gönüllerdeki sevgi, dayanışma ve kardeşlik duygularını büyütmesine, zihinlerdeki tüm engellerin ortadan kalkmasına vesile olmasını diliyor; engelli vatandaşlarımızı ve her şartta onların yanında olan cefakâr ailelerini saygı, sevgi ve muhabbetle selamlıyor, sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir yaşam diliyoruz.” Dedi.
Bakmadan Geçme





