Başkan Yıldırım'dan çocuklara park müjdesi
Gölbaşı Belediye Başkanı İskender Yıldırım, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolasıyla ilçeye yeni parklar kazandırmaya devam edecekleri müjdesini verdi.
Çocuklar için ellerinden geleni yaptıklarını dile getiren Başkanı Yıldırım yaptığı açıklamada şunları söyledi; “23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda çocuklara harika bir haberim var. İlçemize yepyeni parklar kazandırıyoruz.
Bu parklar, çocuklarımız eğlenirken öğrenebilecekleri, hayal kurarken özgürce koşabilecekleri alanlar olacak. Çünkü çocuklarımızın mutluluğu, bizim geleceğimiz. Haydi, bayram coşkusunu birlikte paylaşalım! yeni parklarımızda görüşmek üzere.”
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Kahta ilçesinde bıçaklı kavga: 1 yaralı
Gölbaşı Cumhuriyet Başsavcılığından toplumsal barışa katkı
Milletvekili Alkayış, Siyasal İletişim konulu sunumda tecrübelerini paylaştı
AK Gençlik heyetinden TÜGVA’ya ziyaret
Milletvekili Özhan’dan Esenler Belediye Başkanı Göksu’ya ziyaret
TÜFAD 62. Kuruluş yıldönümünü kutladı


