Kaymakam Seyhan'dan 1958 Gölbaşıspor'a moral desteği
Gölbaşı Kaymakamı Tarık Buğra Seyhan, 1958 Gölbaşıspor ile Kahta 02 Spor arasında oynanan futbol karşılaşmasını tribünden takip ederek destek verdi.
Bölgesel Amatör Lig kapsamında oynanan mücadele, heyecan dolu anlara sahne oldu. Karşılaşma Kahta 02 Spor’un 4-1’lik üstünlüğüyle sona erdi.
Maçın ardından Gölbaşı Kaymakamı Tarık Buğra Seyhan, sahada gösterdikleri azim, mücadele ve centilmence oyunları dolayısıyla 1958 Gölbaşıspor futbolcularını ve teknik heyetini tebrik etti.
Gölbaşı Kaymakamı Tarık Buğra Seyhan, kulübün her zaman yanında olduklarını belirterek, bundan sonraki maçlar için başarı dileklerini iletti.
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Kahta ilçesinde bıçaklı kavga: 1 yaralı
Gölbaşı Cumhuriyet Başsavcılığından toplumsal barışa katkı
Milletvekili Alkayış, Siyasal İletişim konulu sunumda tecrübelerini paylaştı
AK Gençlik heyetinden TÜGVA’ya ziyaret
Milletvekili Özhan’dan Esenler Belediye Başkanı Göksu’ya ziyaret
TÜFAD 62. Kuruluş yıldönümünü kutladı



